OBCHODNÍ PODMÍNKY
Podnikatele Bc. Lenka Polášková
Místo podnikání:
Žeravice č. 254,
okres Hodonín 696 47
IČO: 04361156
(dále jako „poskytovatel“)
1. ÚVODNÍ USTANOVENÍ
1.1. Tyto obchodní podmínky podnikatele Lenka Polášková, IČO: 04361156, sídlo: Žeravice č. 254, okr. Hodonín 696 47, upravují v souladu s ustanovením § 1751 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „občanský zákoník“) vzájemná práva a povinnosti smluvních stran vzniklé v souvislosti nebo na základě smlouvy o poskytnutí služeb (dále jen „smlouva“) uzavírané mezi poskytovatelem a jinou fyzickou osobou (dále jen „objednatel“) prostřednictvím objednávky skrze: https://lenkafitness.cz/; info@lenkafitness.cz .
1.2. Ustanovení odchylná od obchodních podmínek je možné sjednat ve smlouvě. Odchylná ujednání ve smlouvě mají přednost před ustanoveními obchodních podmínek.
1.3. Ustanovení obchodních podmínek jsou nedílnou součástí
1.4. Znění obchodních podmínek může poskytovatel měnit či doplňovat. Tímto ustanovením nejsou dotčena práva a povinnosti vzniklá po dobu účinnosti předchozího znění obchodních podmínek.
1.5. Smlouva a obchodní podmínky jsou vyhotoveny v českém jazyce. Smlouvu lze uzavřít v českém jazyce.
2. UZAVŘENÍ SMLOUVY
2.1. Pro objednání fitness služby kontaktuje objednatel poskytovatele skrze: https://lenkafitness.cz/; info@lenkafitness.cz .
2.2. Poskytovatel je vždy oprávněn v závislosti na charakteru objednávky (množství služeb, výše ceny, předpokládané náklady na dopravu) požádat objednatele o dodatečné potvrzení objednávky (například písemně či telefonicky).
2.3. Smluvní vztah mezi poskytovatelem a objednatelem vzniká doručením přijetí objednávky (akceptací), jež je poskytovatelem zasláno objednateli elektronickou poštou, a to na adresu elektronické pošty objednatele, popř. na facebookový či instagramový účet objednatele
2.4. Objednatel souhlasí s použitím komunikačních prostředků na dálku při uzavírání Náklady vzniklé objednateli při použití komunikačních prostředků na dálku v souvislosti s uzavřením smlouvy (náklady na internetové připojení, náklady na telefonní hovory) si hradí objednatel sám.
3. CENA SLUŽBY A PLATEBNÍ PODMÍNKY
3.1. Cenu služby a případné náklady spojené s dodáním zboží dle smlouvy může kupující uhradit prodávajícímu následujícími způsoby:
- bezhotovostně převodem na účet poskytovatele č. 2500847071/2010, vedený u společnosti Fio banky (dále jen „účet poskytovatele“);
3.2. Poskytovatel nepožaduje od objednatele zálohu či jinou obdobnou platbu, pokud není ve smlouvě sjednáno
3.3. V případě bezhotovostní platby je objednatel povinen uhrazovat cenu služby společně s uvedením variabilního symbolu platby. V případě bezhotovostní platby je závazek objednatele uhradit kupní cenu splněn okamžikem připsání příslušné částky na účet
3.4. Poskytovatel je oprávněn, zejména v případě, že ze strany objednatele nedojde k dodatečnému potvrzení objednávky (čl. 2.2.), požadovat uhrazení celé ceny ještě před odesláním služby objednateli. Ustanovení § 2119 odst. 1 občanského zákoníku se nepoužije.
3.5. Je-li to v obchodním styku obvyklé nebo je-li tak stanoveno obecně závaznými právními předpisy, vystaví poskytovatel ohledně plateb prováděných na základě smlouvy objednateli daňový doklad – fakturu. Poskytovatel není plátcem daně z přidané hodnoty. Daňový doklad – fakturu vystaví poskytovatel objednateli po uhrazení ceny služby a zašle jej v elektronické podobě na elektronickou adresu objednatele.
4. ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY
4.1. Pokud je smluvní vztah mezi poskytovatelem a objednatelem uzavírán distančním způsobem, má objednatel možnost do 14 dnů od uzavření smlouvy možnost od této smlouvy odstoupit dle ust. § 1829 odst. 1 občanského zákoníku.
4.2. Odstoupení od smlouvy musí být poskytovateli odesláno ve lhůtě uvedené v předchozím bodě. Odstoupení od smlouvy zašle objednatel nejlépe stejným způsobem, jakým byla uzavřena smlouva, případně může odstoupení zaslat i na adresu elektronické pošty
4.3. V případě odstoupení od smlouvy dle čl. 2. obchodních podmínek se smlouva od počátku ruší.
4.4. Ve 14denní lhůtě pro odstoupení může být plněno jen na výslovnou žádost objednatele, která bude zaslána poskytovateli v textové podobě.
4.5. Pokud bude plněno v této 14denní lhůtě na výslovnou žádost objednatele a ten od smlouvy, jejímž předmětem je poskytování služeb, odstoupí, náleží poskytovateli poměrná část sjednané ceny za plnění poskytnuté do okamžiku odstoupení od smlouvy dle ust. § 1834 občanského zákoníku.
4.6. Objednatel bere na vědomí, že pokud bude naplněn předmět plnění, který vyplývá z uzavřené smlouvy o poskytování služeb, a bylo plněno na výslovnou žádost klienta, nelze od takové smlouvy jejím splněním odstoupit dle ustanovení § 1837 písm. a občanského zákoníku.
4.7. V případě odstoupení od smlouvy dle čl. 4.2. obchodních podmínek vrátí poskytovatel peněžní prostředky přijaté od objednatele do čtrnácti (14) dnů od odstoupení od smlouvy objednatelem, a to stejným způsobem, jakým je poskytovatel od objednatele přijal. Odstoupí-li objednatel od smlouvy, poskytovatel není povinen vrátit přijaté peněžní prostředky objednateli dříve, než mu objednatel předmět smlouvy vrátí nebo prokáže, že předmět smlouvy poskytovateli
5. PRÁVA Z VADNÉHO PLNĚNÍ
5.1. Práva a povinnosti smluvních stran ohledně práv z vadného plnění se řídí příslušnými obecně závaznými právními předpisy (zejména ustanoveními § 1914 až 1925, § 2099 až 2117 a § 2161 až 2174 občanského zákoníku a zákonem č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů).
5.2. Poskytovatel odpovídá objednateli, že předmět smlouvy při převzetí nemá vady. Zejména poskytovatel odpovídá objednateli, že v době, kdy objednatel předmět smlouvy převzal:
-
- Má předmět smlouvy vlastnosti, které si strany ujednaly, a chybí-li ujednání, má takové vlastnosti, které poskytovatel
- Se předmět smlouvy hodí k účelu, který pro jeho použití poskytovatel uvádí.
- Je předmět smlouvy v odpovídajícím množství nebo míře.
- Předmět smlouvy vyhovuje požadavkům právních předpisů.
6. DALŠÍ PRÁVA A POVINNOSTI SMLUVNÍCH STRAN
6.1. Poskytovatel je oprávněn k poskytování služeb na základě živnostenského oprávnění. Živnostenskou kontrolu provádí v rámci své působnosti příslušný živnostenský úřad. Dozor nad oblastí ochrany osobních údajů vykonává Úřad pro ochranu osobních údajů. Česká obchodní inspekce vykonává ve vymezeném rozsahu mimo jiné dozor nad dodržováním zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů.
6.2. Objednatel tímto přebírá na sebe nebezpečí změny okolností ve smyslu ust. § 1765 odst. 2 občanského zákoníku.
7. OCHRANA OSOBNÍCH ÚDAJŮ
7.1. Poskytovatel shromažďuje, uchovává a využívá objednatelovy osobní údaje ve smyslu zákona č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, resp. nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 ze dne dubna 2016, o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES („Nařízení GDPR“).
7.2. Objednatel jakožto subjekt údajů má tyto práva vyplývající z právních předpisů:
7.2.1. Právo na přístup k osobním údajům, podle kterého má objednatel právo získat od poskytovatele informace o tom, jestli poskytovatel zpracovává objednatelovy osobní údaje.
7.2.2. Právo na opravu nebo výmaz osobních údajů, popř. omezení zpracování, podle kterého má objednatel právo na opravení osobních údajů, které jsou nepřesné nebo nesprávné. Pokud objednatelovy osobní údaje již nejsou potřebné pro účely, ke kterým byly shromážděny, nebo jsou zpracovávány protiprávně, má objednatel právo požadovat jejich výmaz.
7.2.3. Právo požadovat vysvětlení v případě, že má objednatel podezření, že zpracovávání osobních údajů poskytovatelem je v rozporu s právními předpisy.
7.2.4. Právo obrátit se na Úřad pro ochranu osobních údajů v případě pochybností o dodržování povinností souvisejících se zpracováním osobních údajů.
7.2.5. Právo souhlas se zpracováváním osobních údajů kdykoliv odvolat, pokud objednatel udělil poskytovateli souhlas se zpracováním osobních údajů.
8. DORUČOVÁNÍ
8.1. Objednateli může být doručováno na elektronickou adresu objednatele.
9. ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ
9.1. Pokud vztah založený kupní smlouvou obsahuje mezinárodní (zahraniční) prvek, pak strany sjednávají, že vztah se řídí českým právem.
9.2. Je-li některé ustanovení obchodních podmínek neplatné nebo neúčinné, nebo se takovým stane, namísto neplatných ustanovení nastoupí ustanovení, jehož smysl se neplatnému ustanovení co nejvíce přibližuje. Neplatností nebo neúčinností jednoho ustanovení není dotčena platnost ostatních ustanovení.
9.3. Kontaktní údaje poskytovatele: info@lenkafitness.cz, +420 720 205 696.
V Brně dne 1.8. 2020,
Bc. Lenka Polášková